Слушнете ги советите на баба: Што е добро за проширени вени?

Проширените вени (варикозни вени) е проблем кој измачува огромен дел од населението. Според некои статистики, приближно 40% од популацијата во одреден период од животот се соочува со овој проблем, а тој е доста почест кај жените. Чувствата на тешки нозе се првичните знаци дека може да се појават проширени вени. Важно е да се започне со превенција на време. На кои популарни препораки вреди да се обрне внимание? Проширените вени дефинитивно не се
соодветни за потценување. Кога ќе започнете соодветна превенција што е можно поскоро, вашите нозе ќе ви се заблагодарат. Проблеми со проширени вени може да бараат посета на васкуларен хирург, а неговите процедури не можат да бидат пријатно искуство.

Причини за проширени вени
Проширени вени може да се појават како резултат на седечка работа или може да страдаат луѓе кои стојат многу време. Наследноста, понекогаш бременоста, исто така може да игра улога, а дебелината е фактор на ризик.

Не заборавајте да се движите правилно
Ако имате седечка работа, важно е да ги вежбате нозете за време на работата. Постојат специјални вежби за спречување на проширени вени, како кружење на нозете. Ако работата ви дозволува, ставете ги нозете неколку минути на масата. Инаку, движењето е важно, без разлика дали е пешачење , пливање, па дури и возење велосипед.

Ладни и топли тушеви
Една од едноставните превентивни мерки е туш за нозе, во кој се менува ладна и топла вода. Ваквите струи на вода ја поддржуваат циркулацијата на крвта и на тој начин помагаат при проширени вени. Туширањето на стапалата секогаш треба да заврши со ладна вода.

Важни компоненти на диета за спречување на проширени вени
За нозете без проширени вени, вреди да се консумираат витамини Ц и Е и доволно растителни влакна. Вредна супстанција за вените е флавоноидниот рутин, кој придонесува за подобра еластичност на ѕидот на крвните садови, ја разредува крвта и ја зајакнува нејзината циркулација.

Билки и храна за проширени вени
Бабите имале соодветна билка или храна за секоја болест. Во случај на проширени вени, најпозната суровина е леќата. Оваа житни култури ја содржи веќе споменатата рутина. Од него можете да направите чај. Погоден е како гарнир, но од него можете да готвите и каша од хељда. Сепак, не треба да се претерува со леќата, тоа може да ја зголеми чувствителноста на кожата на светлина .
Од зеленчук лук, кромид, домати, цвекло. Од овошје боровинки, црни рибизли, цитрусни овошки, цреши, јаболки и какао исто така имаат добар ефект врз венскиот систем. Од друга храна, масла може превентивно да се користат: ленено семе и масло од тиква. Тие
се извор на незаситени масни киселини омега 3 и омега 9.

Земете чорапи
Во раните фази на оваа венска болест, доволни се компресивни чорапи, што го забрзува протокот на крв во вените. Отсекувањата тогаш ќе бидат многу помали.

Што да заборавите?
Ако сакате да ја намалите веројатноста за проширени вени , не треба да ја ставате ногата над нога. Вреди да се напомене дека хормоналната контрацепција исто така може да влијае на развојот на венска болест. Но ако не сте сигурни дека само-лекувањето е доволно за вашите нозе, консултирајте се со васкуларен специјалист.

Дијана Станческа

loading...